دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ
ورود فناوریهای دیجیتال ابزارها و روشهای بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده است. هزینه پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام به داشتن تخصص و مهارت و نگاه […]
ورود فناوریهای دیجیتال ابزارها و روشهای بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده است. هزینه پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام به داشتن تخصص و مهارت و نگاه […]
مدرس: احسان مدرسی. اگر فردی انگیزه درونی خود را کشف کند، میتواند به آرزوها و اهداف خود دست یابد. این فرد با شناخت این انگیزه و با درک نیاز بازار […]
مدرس: امیرافشار کرجی. فیدبک عامل مهم در شناخت فردی است، شناخت آن بخشی از اعمال، افکار و احساسات که بدون آینه دیگری شاید اصلا قابل کشف و درک نباشد. ما […]
مدرس: وحید مطیعیان. خستگی و بیحوصلگی، حسی است که در زمان بسیاری از ارائهها تجربه میکنیم. در این کارگاه مبانی نظری و فردی یک پرزنت حرفهای را مرور میکنیم و […]
مدرس: نیما حدادکاوه. مفهوم اصالت از موضوعات بنیادینی است که مورد توجه فلاسفه و روانشناسان بوده است. در این کارگاه یاد خواهیم گرفت که رهبری یک فرایند، پویا و دوطرفه […]
مدرس: شهرام صادقی. اکثر افراد جلسات را امری بیهوده و بدون خروجی میپندارند. در این کارگاه از طریق آشنایی با اصول و نحوه برگزاری جلسات، این مهم شفافسازی شده و […]
مدرس: مهدی سلیمانی. حتما در اطراف خود افراد توانمندی را میشناسید که از یافتن شغل مناسب عاجزند در حالی که چندین موقعیت شغلی وجود دارد. یا تیم مجربی که محصول […]
مدرس: رضا لنگرودی. امروزه هر چند نفری که دور هم جمع میشوند نام تیم را بر روی مجموعهشان میگذارند و مدیران تمایل دارند مدام از واژه تیم استفاده کنند. در […]
مدرس: امیرافشار کرجی. بیشتر ما تصور میکنیم ارتباط یک استعداد ذاتی در زمینه صحبت کردن و گوش دادن به دیگران است. این کارگاه اطلاعات شرکتکنندگان در مورد ارتباط را فراخوانی، […]
مدرس: مهسا امامجمعه. برای بسیاری از ما پیش آمده که یک موقعیت شغلی مناسب را به علت یک اشتباه ناچیز در مصاحبه از دست داده باشیم. مطالب این کارگاه با […]